<< زیبـــــاتــرین خــــودروهـــای - پـــی کـــی - ( P . K ) >>

لحظه به لحظه به زمان اعلام نتایج مسابقات زیباترین خودرو که در سال 1384 برگزار شد، نزدیک می شویم. التهابی در میان شرکت کنندگان است. هر گروه با نظر مردم 3 گزینه برتر خود را شناخته است و ما قصد داریم از این پس با نفرات برتر هر کلاس گفتگویی جهت آشنایی شما داشته  باشیم و امروز کلاس پـــی کـــی (P.K)  و سه خودرو برتر ...

 

 

 

::: Amir Fathee  :: IRAN - TEHRAN #  A.T.S  :: P . K :::

امیر فتحی

دانشجوی مهندسی معدن و 26 ساله است...  

.   خصوصیات اتومبیل شما چه بود؟

  • من روزی در خیابان یک پی کی اسپرت خیلی معمولی دیدم و از آن خوشم آمد. این دلیلی شد تا من یک پی کی بخرم و خودم آن را اسپرت کنم. سپرهای جلو و عقب، صندلی ها، بچه گلگیرهای عقب که 15 سانت بریده شد، رینگ و لاستیک و اسپایلر برای سقف از جمله کارهای انجام شده بر روی این اتومبیل بود.

.   دوره اول جشنواره چگونه بود ؟

  • خیلی خوب، بازدیدکننده زیاد بود و لی متاسفانه امکانات کم بود. حتی یک صندلی برای نشستن وجود نداشت.

.   دوره جدید درشهریور ماه شرکت می کنید؟

  • بله، اگر بخواهم با این ماشین حضور داشته باشم، پی کی را کروک خواهم کرد. اما فعلاً مردد هستم شاید این بار با یک گلف در جشنواره حاضر باشم.

.   کدام گروه خودروسازی را بیشتر از سایر گروههای داخلی می پسندید ؟

  • ایران خودرو و پارس خودرو .

.   کدام خودرو قابلیت تیونینگ بالاتری دارد؟

  • 206

.   برای برگزاری دوره جدید چه پیشنهادی دارید؟ 

  • من نظرم این است که ساعت برگزاری مسابقه عقب تر باشد. در ساعت نزدیک به غروب چون اساساً خودروها در گرگ و میش زیباترند. من زیر ماشین نئون گذاشته بودم اما استفاده ای نشد.

 

 

:: A.T.S : IRAN - TEHRAN  :: TUNING :: P . K ## www.CARX1.com

:: A.T.S : IRAN - TEHRAN  :: TUNING :: P . K ## www.CARX1.com

 

 

 

=======================================

 

 

::: Saman Jamili  :: IRAN - TEHRAN #  A.T.S  :: P . K :::

سامان جمیلی

 

متولد 1362 و ...

   

.   خصوصیات بارز خودرو شما چه بود ؟

  • رینگ و لاستیک 15 زیر ماشین است. سیستم صوتی من 7 ساب و 5 آمپلی فایر دارد. فرمان و صندلی ریکاروی فابریک هم دارد.

.   دوره اول چگونه بود ؟

  • خوب بود. مسابقه ایده جالبی بود منتهی کمی بد قولی شد و قرار بود روز آخر اعلام نتیجه شود که نشد. خیلی از شرکت کنندگان هم برای تبلیغ کار خودشان آمده بودند چون تیونینگ کار بودند.

 

.   برای دوره جدید شرکت می کنید ؟

  • فکر نمی کنم

.   برترین گروه خودروسازی داخلی و برترین خودرویی که قابلیت تیونینگ دارد؟

  • پارس خودرو و 206 

 

:: A.T.S : IRAN - TEHRAN  :: TUNING :: P . K ## www.CARX1.com

:: A.T.S : IRAN - TEHRAN  :: TUNING :: P . K ## www.CARX1.com