معرفی محصولات جدید - Lexus

LS 

LS مدلی است که از نظر طرح داخلی و خارجی زیبا به نظر می رسد .

این مدل دارای موتوری است به حجم 3/4 لیتر4-cam با 32 سوپاپ  ‌، 8 سیلندر با آرایش V شکل ‌، توانی با قدرت 290 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و با گشتاوری به اندازه ( lb-ft ) 3400  دور در دقیقه که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 9/5 ثانیه طی کند . سوپاپهای آن دارای سیستم زمان بندی هوشمند می باشد و همچنین دارای گواهینامه ( ULEV ) ( پایین ترین حد خروجی دود )‌می باشد . این مدل گیربکسی 6 دنده دارد و دارای یک دنده اضافی تمام اتوماتیک است که این دنده با عملکرد خود می تواند باعث صرفه جویی در سوخت و همینطور کاهش صدا و لرزش در موتور شود . از نظر طرح داخلی دارای فرمان ،‌ دسته دنده و قاب کنترل صوتی است که یا با چرم تزئین شده و یا از چوبهای با کیفیت بالا استفاده شده است . این مدل با استفاده از امکاناتی که دارد می تواند به طور مستمر سرعت و فشار موتور را کنترل نماید و نحوه عملکرد آن به این شکل است که توان گشتاور را در پایین ترین سرعت و قدرت اسب بخار را به بالاترین حد ممکن می رساند .

 

GS 

این مدل خود شامل سه مدل دیگر می شود . مدل 430 آن که دارای موتوری است به حجم 3/4 لیتر ‌، 8 سیلندر با آرایش V شکل و توانی با قدرت 300 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه با گشتاوری به اندازه 325 ( lb-ft ) در 3400 دور در دقیقه که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 8/5  ثانیه طی می کند . سوپاپهای این مدل دارای سیستم زمان بندی هوشمند می باشد و همچنین دارای گواهینامه  ( ULEV ) ( پایین ترین حد خروجی دود )‌می باشد . تجمل داخلی این مدل باعث حیرت مسافران می شود فرمان ،‌ دسته دنده و داشبورد همگی دارای روکش چرم می باشند .

مدل GS300 دارای موتوری به حجم 3 لیتر ‌، 6 سیلندر و توانی با قدرت 320 اسب بخار که بخاطر همین خصوصیات گاز دادن در این مدل کاری بی فایده است . اما در مدل GS430 کافی است شما کمی بی دقت و پر شور باشید زیرا دارای گیربکس 5 دنده می باشد و باعث انتقال مکانیکی قدرت می گردد . این مدل دارای ظاهری زیبا و اسپورت  است که از سوخت پایینی استفاده می کند .

دریچه سوپاپهای این توسط سیستم الکترونیکی هوشمند ( ETCS-I ) کنترل می شود که باعث ارتباط مستقیم پدال گاز با کامپیوتر موتور در مواقع حساس می گردد .

 

ES 

این مدل دارای موتوری است به حجم 3/3 لیتر ‌، 6 سیلندر با آرایش V‌شکل ،‌ توانی با قدرت 225 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و گشتاوری به اندازه 240 ( lb-ft ) در 3600 دور در دقیقه که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 3/7 ثانیه طی کند .

این مدل دارای 24 سوپاپ است که توسط سیستم الکترونیکی هوشمند ( ETCS-I ) کنترل می شود . این عملکرد باعث اثر فوری بر روی موتور می شود و از این طریق پدال گاز می تواند ارتباط مستقیم با کامپیوتر موتور تماس برقرار کند و یک سواری  مهیج را برای شما فراهم می کند .این مدل به دلیل داشتن موتور دینامیک و تنظیم

زمان بندی هوشمند سوپاپهای آن ‌، می تواند سرعت و بار را کنترل نماید و مرتباً‌ با تنظیم کردن زمان ورود گاز به سوپاپ امنیت را در هنگام رانندگی ایجاد نماید این مدل قادر است در پایین ترین سرعت ‌، گشتاوری را ایجاد نماید که به بالاترین سرعت مورد نیاز برسد و با این کار در هزینه سوخت و همینطور کاهش صدای موتور تاثیر می گذارد .

صفحه ترمز این مدل گرما را مصرف می کند و بهتر از ترمز استوانه ای عمل می کند . این صفحه ترمز دارای مجراهای درونی مخصوصی است که باعث کاهش گرما و راحتی در گاز دادن می شود .

از نظر طرح داخلی نیز این مدل دارای داشبورد ‌، قاب وسط پخش ‌، قاب کنترل صدا و هوا و دسته دنده چرم می باشد . درها نیز از قسمت داخلی با روکش چرم پوشیده شده است .

 

IS 

این مدل دارای موتوری با حجم 3 لیتر ‌، توانی با قدرت 215 اسب بخار ‌، گشتاوری به اندازه 218 ( lb-ft ) در 3800 دور در دقیقه که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 8/6 ثانیه طی کند این مدل دارای 24 سوپاپ است که این سوپاپها با سیستم زمان بندی هوشمند ( ETCS-I ) کنترل می شوند .

ظاهر این مدل بسیار شیک می باشد برای مثال حاشیه پنجره ها ‌، قاب کنترل صدا وهوا که روی داشبورد قرار دارند دارای زوارهای نقره ای درخشانی هستند، صفحه کیلومتر شمار و صفحه نمایش سیستم Audio درون قاب مشکی بسیار شیکی قرار گرفته اند برای زیباتر شدن هر چه بیشتر این مدل از فرمان سه دندانه با روکش چرم استفاده شده است .

IS مدلی است سریع و سبک همراه با گیربکس و دنده دستی . در این مدل به دلیل داشتن سیستم دیفرانسیل عقب هیچ حرکتی با توجه به اجرای بالای موتور انجام نمی پذیرد . دیفرانسیل عقب این مدل به شما این امکان را می دهد که در پیچهای تند رانندگی آسان و راحتی داشته باشید .

 

SC

این مدل دارای موتوری با حجم 3 /4 لیتر ،  توانی با قدرت 300 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه ‌، گشتاوری به اندازه 225 ( lb-ft ) در 3400 دور در دقیقه که می تواند سرعت صفر تا 100 را  در 9/5 ثانیه طی کند . موتور این مدل دارای سوپاپهای است مجهز به سیستم هوشمند ( ETCS-I ) که می تواند گاز ورودی را تنظیم نماید تا کارآیی بیشتری را برای موتور فراهم آورد . این مدل 8 سیلندر با روکش آلومینیومی است که مجهز به سیستم آکوستیک است و با این سیستم می تواند مقدار گاز ورودی را برای گشتاور تنظیم نماید بنابراین شما می توانید رانندگی راحتی داشته باشید و از آن لذت ببرید . همچنین این مدل دارای گواهینامه ( ULEV ) ( پایین ترین حد خروجی دود ) می باشد . در این مدل قابلیت انتقال انرژی مکانیکی با زمان سنج بصورت الکترونیکی می باشد که باعث یکنواختی و سواری راحت می شود .

از نظر تزئینات داخلی این مدل دارای صندلیهایی با روکش چرم ‌، قسمت داخلی درها و همینطور فرمان اتومبیل از چوب گردو است که با این توصیفات SC می تواند یک مدل تشریفاتی باشد هر چه شما رانندگی مناسب تری داشته باشید موتور این مدل قدرت بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد .

 

LX 

بزرگترین موتوری که که در لکسوز بکار رفته در این مدل می باشد . موتور آن دارای 8 سیلندر با آرایش V شکل ‌، توانی با قدرت 225 در 4800 دور در دقیقه و گشتاوری به اندازه 320 ( lb-ft )  در 3400 دور در دقیقه می باشد که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 7/9 ثانیه طی کند .

موتور این مدل دارای 32 سوپاپ است که مجهز به سیستم الکترونیکی هوشمند  ( ETCS-I ) می باشد و دارای دو دیفرانسیل تمام زمانه استاندارد همراه با قفل مرکزی و کنترل اصطحکاک می باشد .با توضیحات داده شده به این مدل لقب سلطان کوهستان داده شده و در هنگام رانندگی نیازی نیست که برای اتفاقهایی که در طول راه

برای شما ممکن است پیش بیاید ناراحت باشید . اگر چه این مدل از نظر ظاهری زمخت است اما طرح داخلی آن از چوب درخت افرا است . انتقال انرژی در این مدل بصورت الکترونیکی می باشد و دارای 5 دنده اتوماتیک و سیستم تنظیم ارتفاع ( AHC ) است که به شما امکان می دهد تا ارتفاع 6/1 اینچ بلند شده یا به اندازه 2/1 اینچ پایین بیایید .

 

GX 

از نظر بزرگی موتور این مدل بعد از LX مقام دوم را دارد . این مدل دارای موتوری 8 سیلندر با آرایش V شکل ‌، توانی با قدرت 325 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه و گشتاوری به اندازه ( lb-ft )  در 3400 دور در دقیقه است که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 5/8 ثانیه طی کند .

سوپاپهای این مدل دارای سیستم کنترل هوشمند ( ETCS-I ) است و همچینین  دارای گواهینامه ( ULEV )

 ( پایین ترین حد خروجی دود ) می باشد . از دیگر امکانات این مدل دو دیفرانسیل بودن آن است که می توان  اشاره کرد و میزان اصطحکاک را کنترل می نماید .این مدل از نظر طرح داخلی

دارای صندلیهایی است با روکش چرم برای تزئین داشبورد ،‌فرمان اتومبیل ‌، قاب پخش و دسته دنده که از چوب افرا استفاده شده است .

وقتی شما و مسافران از تماشا کردن مناظر بیرون خسته می شوید می توانید خود را با DVD موجود در این مدل سرگرم کنید که یک تنوع کامل می باشد . صفحه نمایش این مدل به اندازه 7 اینچ از سقف ارتفاع دارد که شامل گوشی بی سیم و کنترل از راه دور است سیستم بازیهای فکری را نیز تحت پوشش قرار می دهد .

 

RX 

این مدل دارای موتوری است به حجم 3/3 لیتر با روکش آلومینیومی 6 سیلندر با آرایش V شکل ‌، توانی با قدرت 230 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و گشتاوری به اندازه 242 ( lb-ft ) در 3600 دور در دقیقه که می تواند سرعت صفر تا 100 را در 7/7ثانیه طی کند . سوپاپهای این مدل دارای سیستم هوشمند ( ETCS-I ) هستند و هممچنین این مدل دارای گواهینامه ( ULEV ) ( پایین ترین حد خروجی دود ) می باشد . دارای گیربکس اتوماتیک 5 دنده است و انتقال انرژی در این مدل بصورت الکترونیکی می باشد .

از نظر طرح داخلی این مدل دارای صندلیها ‌، فرمان ‌، دسته دنده و صفحه داشبورد با روکش چرم می باشد . وجود سیستم تصفیه هوا در این مدل به مسافران امکان می دهد تافرصتی برای زندگی کردن در هوای کامل را داشته باشند .