مرسدس بنز آر کلاس 2006

مرسدس بنز آر کلاس 2006

بعد از دو مدل مشابه ، مرسدس بنز بالاخره محصول آر کلاس خود را عرضه کرد و فروش این خودرو از آخر سال آغاز میشود . این پسر بزرگ ، 516 سانتی متر کشیده شده است . آر کلاس دارای شش صندلی بزرگ می باشد که چهار صندلی عقب برای رساندن حجم حمل بار به 2.03 متر مکعب به راحتی می خوابد .

این بنز جدید در دو مدل شش سیلندر آر 350 و هشت سیلندر آر 500 عرضه میشود ، آر 350 از موتور 3.5 لیتری با دو سر سیلندر و چهار سوپاپ برای هر سیلندر استفاده میکند که قدرت تولید شده توسط این موتور 268 اسب بخار می باشد و تورک 258 پوند- فیت را ایجاد میکند . آر 500 از موتور 5.0 لیتری کمی قدیمیتر SOHC با سه سوپاپ برای هر سیلندر که قدرت 302 اسب بخار را تولید کرده و تورک 339 پوند- فیت را ایجاد میکند . هر دو موتوراز گیربکس مشابه 7 سرعته اتوماتیک استفاده میکند .

این خودرو دارای آبشن های زیادی مانند : سانروف پانورامیک ، صفحه نمایش در پشت سری صندلی جلو و امکان استارت بدون کلید و ......... می باشد .

.

 
نظرات 3 + ارسال نظر
امیر ناصری جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ

مطالب زیبایی داری و عکس های زیباتری اما کمی حسرت بار است. ما دوریم و خرما درست توی بلاگ تو.

پاپیون ( نوید نیک کار ) جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://papion.blogsky.com

سلام و درود به محمدرضای گرامی

وبلاگ بسیار آموزنده ای دارید و این نشاندهنده ی این است که شما به رشد علمی جامعه و پیشرفت و توسعه و آبادانی ایران زمین اهمیت می دهید

پاینده و سرفراز باشید ... نوید نیک کار سردبیر تارنگار هنری پاپیون

آتنا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست من سلام
من از سیاهی چشمانت که ان را انتهایی نیست میترسم

هر چند معصو می هرچند گفتم عاشقت هستم هرچند تو هم گفتی دوستم داری

و هرچند حرفهایت ذره ایی بوی ریا نمیداد هرچند و هر چند ....اما

اما باز هم نتوانم به سیاهی چشمانت

به ین راه بی انتهای تاریک که مملو از ستاره های سرابیست سفر کنم

چه تضمینی است مرا؟

به من بگو چه تضمینی است مرا که جان من و عشقم اخر سالم به ان نامعلوم برسد؟

اه شاید راه زنی در این راه تمام من که تمام توست را از من بگیرد

یا جادو گری بد در کمین باشد که به سحرش به شک و تردیدم کشد

و دیو غرورت به سراغم اید و ازارم دهد

من از سیاهی چشمانت که ان را انتهایی نیست میترسم

من بدان جا سفر نمیکنم

چشمها هیچ گاه دروغ نمیگویند

من به سیاهی چشمانت که در ان خطر فریاد میزند سفر نمیکنم
سبز باشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد