بعد از مسابقه فوتبال ( ایران – بحرین ) چه گذشت :

         

شب گذشته که مصادف با راه یابی تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی بود شب شادمانی و نشاط برای مردم ایران بود در این میان شور و نشاط خاصی که در مردم بود را شاهد بودیم و می دیدیم مردم در نقاط مختلف شهر از پیر و جوان ، زن و مرد و ... گرفته که برای پیروزی تیم ملی و راهیابی به جام جهانی فوتبال 2006 آلمان شادی می کردند .

در این بین خودروهای اسپرتی را می دیدیم که اکثر آنها را در مسابقه زیباترین و قویترین خودرو دیده بودیم همه آنها بصورت خیلی تمیز در سطح شهر در مناطق مختلف می گشتند و هر کدام در نقطه ای خاص ایستاده و به شادمانی و پایکوبی می پرداختند.

نکته حائز اهمیت در شب گذشته اتحاد مردم و یکپارچگی مردم نه تنها در سطح شهر تهران بلکه در کل ایران بود که توجه به نوع نظم خاصی که نیروهای زحمتکش انتظامی بر قرار کرده بودند بسیار قابل توجه و با ارزش بود و میبایست قدر دان این نیروها بود که همه جوره با مردم همکاری می کردند و خود را نیز در شادی مردم سهیم می دانستند  .

تبلیغات زیادی از کاندیداهای ریاست جمهوری بر روی خودروهای معمولی و اسپرت شاهد بودیم که این خود بسیار جلب توجه میکرد .

از نکات دیگر دیشب این بود که مردم در نیمه شب مراسم فوق را تعطیل و هر کس با خودروهای فوق به سمت منازل خود می رفتند و این نشان از منطقی فکر کردن مردم در این بخش میباشد . اینجاست که باید گفت مردم ما دیگر در برخورد با مسائل ، رفتارهاو کردارهای اجتماعی با دید وسیعتری مینگرند  وبا قدرت  عقلانی عمیق تری نسبت به آن تصمیم گیری می کنند.

این نکته قابل بررسی است!!!؟؟ که دیشب ترافیک معنی اصلی ترافیک را در بر نداشت و همه مشتاق به این بودند که در هر نقطه ای با ترافیک بیشتری روبرو بشوند تا بتوانند در آنجا مراسم شادمانی و پایکوبی خود را آغاز کنند.

شاید این گونه شادمانیها واز این دست ... , راهکاری باشد برای معضل ترافیک چون دیروز با شروع مسابقه فوتبال و پخش آن از تلویزیون، خیابانها مطللوب دل ما و آندسته ازعزیزانی شد که عشق پهنای باند و پدال گاز و دور موتور و... تا زودتر به خونه برسند و مسابقه رو ببینند . !!!؟

در آخر اینکه تبریک به همه مردم ،  ملی پوشان و دست اندرکاران برگزاری مسابقه فوتبال که توانستند این چنین حرکتی را بعد از سالیان دراز برای خود و مردم بوجود آوردند .

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد